Nieuwe website of webshop?

E-mailcampagnes uitbesteden

Goed uitgevoerde e-mailcampagnes kunnen zorgen voor extra conversie en dient idealiter afgestemd te zijn op de Customer Journey van een klant.

Of het nu gaat om een wekelijkse, maandelijkse of automated e-mailcampagnes, wij kunnen helpen in de start-up fase tot het analyseren van een campagne.

E-mail campagnes van A-Z

Webmaster te huur helpt klanten met het opmaken en versturen van uw e-mail campagne (nieuwsbrief). Het versturen van een digitale nieuwsbrief is snel, eenvoudig en goedkoop. Het op de juiste manier opstellen van een e-mail campagne is bewerkelijk en dient secuur te gebeuren. U wilt natuurlijk niet dat uw klanten een nieuwsbrief ontvangen waar fouten in staan of links niet werken.


Eerst een proefversie van uw nieuwsbrief?

In overleg bekijken we wat er gecommuniceerd moet worden en hoe vaak u iets wilt versturen. Webmaster te huur zorgt er vervolgens voor dat de nieuwsbrieven verzonden worden zoals we hebben afgesproken. Natuurlijk krijgt u eerst nog een proefversie te zien van de nieuwsbrief voordat deze daadwerkelijk verzonden wordt.


Statistieken van uw nieuwsbrief

Uiteraard is het ook belangrijk om na het versturen in de gaten te houden wat de nieuwsbrief doet. Hoeveel nieuwsbrieven worden er gelezen? Hoeveel mensen klikken er naar uw website? Wat vinden ze het interessantst? Bij professionele e-mail applicaties wordt dit allemaal gemeten. Webmaster te huur kan hiervan desgewenst een uitgebreider rapport opmaken zodat u weet wat het resultaat is van de campagne en of de doelstellingen zijn bereikt.

This is custom heading element

Heeft u nog geen programma om nieuwsbrieven te versturen? Webmaster te huur kan u helpen om de juiste partner te vinden. Wij werken veel met Mailchimp, maar ook met Mailplus en AWeber.


Webmaster tips

Een paar handige tips van onze webmaster.

TIP 1 - Zorg voor juiste webkoppelingen

Het handmatig updaten van e-maillijsten is veel werk en foutgevoelig. Zorg daarom voor de juiste koppelingen met uw back-office systemen.

TIP 2 - Testen, testen, testen

Test een nieuwsbrief uitvoerig voordat deze er ook echt uit gaat. Kijk niet alleen naar spelling en links, maar ook naar vertoning op verschillende clients.

TIP 3 - Analyseren & verbeteren

Analyseer een e-mailcampagne na afloop en kijk wat er beter kan. Wanneer heeft de nieuwsbrief de meeste impact en wat doet het onderwerp?

Hulp nodig?


Laat ons weten hoe we je van dienst kunnen zijn!

We komen graag vrijblijvend in gesprek om te kijken hoe we jullie van dienst kunnen zijn. Waar spreken we af? Bij ons, bij jullie of halverwege?